Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zombie Plague Anhililation - nowy wymiar Zombie Moda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ZPA TEAM 2012

ZPA TEAM 2012
  • Manhattanowicz
  • 1 postów
3
Neutralny

Napisano 13 May 2012 - 15:45

Dołączona grafika









Spis treści:


1. Ogólnie o modzie
a) Tryby gry
b) Główne postacie
c) Nowe efekty i inne dodatki dodające klimatu

2. Bank
3. VIP
4. Klasy Ludzi
5. Klasy Zombie
6. Sklep
7. Alien Boss
8. Mappack



Dołączona grafika


Zombie Plague Anhililation jest oparty na najnowszym modzie Zombie Plague Advance 1.6.2 napisanym przez znakomitych skrypterów. Czy Zombie zdoła zapanować nad Światem? Stań po stronie specjalnego oddziału do walki z Zombie i zapobiegnij pladze!!! Do pomocy w walce z Zombiakami dla ludzi pomogą sklep, w którym kupią bronie i inne pomoce, oraz specjalne klasy, które posiadają własne bronie lub inne moce. Odmieniliśmy całkowicie główne menu moda. Dodaliśmy opis itemów, opis klas zombi i ludzi oraz sklep VIP-a. Menu możesz zobaczyć poniżej.


Dołączona grafika



Godny uwagi jest sam opis itemów i klas ludzi oraz zombi. Zrobiliśmy go w formie obrazków, które wyglądają profesjonalnie, są czytelne, a przy okazji miłe dla oka. Kilka obrazków znajduje się poniżej.

Dołączona grafika




  • Tryby gry


  • Normalna infekcja

    W normalnej infekcji zostaje wybrany 1 zombiak, który musi zarazić pozostałych ludzi i doprowadzić do zagłady, kiedy to nie będzie żadnego człowieka.
    Ostatniego człowieka nie można zarazić, tylko zabić.


  • Wielokrotna infekcja

    W tym modzie zostaje wybranych 3 zombiaków. Rozgrywka toczy się na zasadach Normalnej Infekcji.


  • Swarm Mode

    Połowa zostaje zombiakami, a pozostała połowa ludźmi. Tutaj zombi nie zarażają ludzi, lecz ich zabijają.


  • Plague Mode

    Tak jak w modzie Swarm Mode, połowa zostaje ludźmi, a połowa zombiakami. Lecz w drużynie ludzi zostaje wybrany Survivor, a w drużynie zombiaków Nemesis. Rozgrywka toczy się dotąd, gdy któraś z drużyn, zostanie całkowicie zabita.


  • Nemesis Mode

    Zostaje wybrany poteżne zombi - Nemesis. Nemesis ma za zadanie zabić wszystkich ludzi, a ludzie muszą zabić Nemesisa.
    (Specyfikacja Nemesisa i opis jego umiejętności znajdziesz poniżej)


  • Survivor Mode

    W tym modzie zostaje wybrany Survivor, który ma za zadanie zabić wszystkich zombiaków, a zombiaki muszą zabić Survivora
    (Specyfikacja Survivora i opis jego umiejętności znajdziesz poniżej)


  • Crysis Mode

    Jeden z ludzi, zostaje Crysisem, który musi zabić wszystkich zombiaków, a zombiaki oczywiście chcą go powstrzymać.
    (Specyfikacja Crysisa i opis jego umiejętności znajdziesz poniżej)


  • Assassin Mode

    Na mapie zapada pełen zmrok. Latarki i flary mają mniejszy zasięg. Zostaje wybrany Assassin, który ma za zadanie zniszczyć ludzkość.
    (Specyfikacja Assassina i opis jego umiejętności znajdziesz poniżej)


  • Armageddon Mode

    Ostateczna walka. Zasady są bardzo proste. Połowa staja się Nemesisami, a reszta Survivorami.


  • Alien Boss

    Na Ziemię przybyła nieznana istota z kosmosu. Ludzie muszą powstrzymać Alien Bossa przed całkowita zagładą Świata!!! Ten mod pojawia się na ostatniej mapie zp_boss_city i tylko na tej mapie. Alien Bossem steruje NPC. Po zabiciu Alien Bossa, mapa automatycznie się zmienia na zm_ice_attack, która jest pierwsza w spisie map.
    (Specyfikacja Alien Bossa i opis jego umiejętności znajdziesz poniżej)



  • Główne postacie


  • Nemesis


    Nemesis posiada 3 skoki w powietrzu. Do tego ma bardzo daleki longjump. Zadaje 175 obrażeń. Nad jego glową znajduje się pasek z jego ilością HP. Dodatkowo Nemesisowi został wyłączony odrzut z silnika CS-a.


    HP: 5000 * ilość ludzi na serwerze
    SZYBKOŚĆ: 350
    GRAWITACJA: 75%, czyli 600
    ODRZUT: 0.25 + nie posiada odrzutu z silnika CS-a.

    W trybach Plague Mode i Armageddon Mode, posiada mniejszą ilość HP.



  • Survivor


    Survivor posiada Złotą Krowę, która zadaje 3 razy więcej obrażeń, do tego jest model. Otrzymuje on także specjalne efekty wizualne.
    Ma także nieskończoną amunicje.


    HP: 350 * ilość ludzi na serwerze
    SZYBKOŚĆ: 230
    GRAWITACJA: 120%, czyli 960

    W trybach Plague Mode i Armageddon Mode, posiada mniejszą ilość HP.


  • Crysis


    Crysis otrzymuje specjalną snajperkę która zadaje 10000 obrażeń, czyli bije na "hita". Dostaje także zieloną aurę.


    HP: 125 * ilość ludzi na serwerze
    SZYBKOŚĆ: 265
    GRAWITACJA: 90%, czyli 720


  • Assassin


    Assassin jest cichym zabójcą, więc nie słychać jego kroków. Zadaje 150 obrażeń. Nie posiada także żadnych efektów wizualnych.


    HP: 200 * ilość ludzi na serwerze
    SZYBKOŚĆ: 500
    GRAWITACJA: 40%, czyli 320



  • Alien Boss


    Potężny Boss, posiada bardzo dużo HP, a do tego jest szybki. Posiada także skilla, gdy uderzy w ziemie to odrzuca ludzi i zadaje obrażenia.
    Posiada pasek nad głową, który pokazuje ilość HP.

    HP: 200000
    SZYBKOŚĆ: 300
    ZADAWANE OBRAŻENIA: 60 i 120 (losowo przy normalnym uderzeniu), przy uderzeniu w ziemię 50


  • Nowe efekty i inne dodatki dodające klimat i grywalność



  • Muzyka w tle


    Muzyka w tle wprowadza niezwykły nastrój i klimat. Tak jak w filmach - horrorach, sprawdza się również w grach i to dobrze, bardzo dobrze.


  • Nowy efekt granatu zamrażającego


    Nowy efekt jest powalający!


  • Zakrwawione ręce


    Zakrwawione ręce dodane do zwykłych modeli z CS-a. Nie ma lepszego połączenia!


  • Mgła + deszcz


    Dobry klimat to nieodzowna część Zombie Moda. Połączenie deszczu z ciemną, gęstą mgła daje niepowtarzalny efekt!!!


  • Paczki Wojskowe


    Paczki wojskowe spadają na mapę w określonych miejscach. Znajdują się w niej Extra Itemy. Paczki mogą podnosić tylko ludzie i tylko znajdują się w nich itemy ludzi. Większa szansa jest na trafienie słabszego itemu. Ludzie muszą się wysilić i wyjść z kampy, aby je podnieść. Paczki Wojskowe znajdują się na radarze.


  • Efekt infekcji


    Efekt infekcji pojawia się na ekranie zarażonego gracza.


  • Wynik


    Wynik w części górnej ekranu pozwala zobaczyć, ilu rund wygrali ludzie, a ile zombie, a także pokazuje ile przy życiu zostało ludzi i zombiaków.


  • Aktualnie grany mod


    W prawej górnej części możemy zobaczyć, jaki aktualnie jest grany mod gry.


  • Grawitacja na start


    Mniejsza grawitacja na start, ułatwia dostanie się do wysokich kamp.


  • Round Sound


    Tak jak na zwykłym serwerze FFA, TP albo 4fun występuje RoundSound, to czemu nie miało być go na Zombie Modzie? Różnicą jest dodanie odgłosu: Zombie Win i Human Win, przed piosenką. Bardzo dobrze pasują tutaj piosenki z metaliki.


  • Odliczanka


    Legendarne: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 i pierwszy zombiak!


  • Bomba Nuklearna


    Gdy jest remis, na mapę zostaje spuszczona Bomba Nuklearna, która wszystkich zabija.


  • Status granatu


    Informuje nas jaki obecnie trzymamy granat. Są to ikonki HUD: ogień, płatek śniegu i błyskawica, oraz znak BIOHAZARD dla granatu infekcyjnego. Znaczek HUD ma dopasowany kolor do każdej z ikonek.


  • Nieba


    Wszelakie rodzaju nieba dodają klimat, oraz czynią to, że nie nudzi się nam wpatrywanie w to samo niebo przez wszystkie mapy.


  • Nowe odgłosy zombi


    Nowe odgłosy zombiaków są bardziej realistyczne, oraz dodają dużą porcję dreszczyku.


  • HUD Win message


    Dodaje wiadomość w postaci obrazka, na środku ekranu gracza, kto wygrał rundę.


  • Śmierć z oczu gracza


    Dodaje realizmu, ponieważ kamera z oczu gracza przy upadku jest bardziej realistyczna niż kamera za postacią.


  • Przenikanie ludzi


    Od teraz ludzie przechodzą przez siebie, koniec z kłopotami, że ktoś chce wyjść z kampy, a nie może bo którys z graczy go blokuje.


  • /odblokuj


    Zablokowałeś się i nie możesz się ruszyć? Wpisz w say /odblokuj.


  • LDP- ochrona lasermin


    Nikt nie będzie niszczył twoich laser min.


  • Ślady rąk zombiaków


    Gdy zombiak uderzy w ścianę swoją łapą, to powstaje po niej ślad.


  • Zombi bez celownika


    Usuwa celownik u zombiaków. Dodaje realizmu, a zarazem utrudnia używanie skilla, oraz ciężej jest trafić granatem.


  • Pożyczanie AP


    Brakuje Ci AmmoPacków? Powiedz koledze, aby Ci je pożyczył!


  • Efekt niebieskiego/czerwonego ekranu


    Bardzo podobny efekt do FTB (po śmierci ekran staje się czarny), lecz tutaj gdy jesteś zombiakiem ekran zamienia sie na kolor czerowny, a gdy człowiekiem - niebieski.


  • Pokazywanie HP dla ludzi


    Gdy strzelisz w zombiaka, ukaże Ci się ile ma on aktualnie HP.


  • Aim info


    Gdy najedziesz celownikiem na człowieka, pokaże Ci się ile on ma HP, pancerza, liczby AP.


  • Ammochange HUD


    Pokazuje na środku ekranu ile Ci przybyło, a ile ubyło AP. Gdy kupisz w sklepie item za 40 AP, to na środku ekranu pojawi się [- 40 ammopacks]


Poniżej znajduje się kilka zrzutów ekrany z niektórymi efektami.


Dołączona grafika



Dołączona grafika



Dzięki bankowi możemy przechowywać swoje paczki i wypłacać kiedy chcemy. Maksymalnie możemy przechowywać 300 AP. Istnieje również zabezpieczenie przed ciągłym wpłacaniem AP które dostajemy na początek mapy. Bank szczególnie przydaje się wtedy, gdy chcemy kupić lepszy item a nie mamy AP. Wtedy zbieramy tę ilość w banku, a potem gdy mamy odpowiednio dużo AP, wypłacamy i kupujemy wcześniej upodobany przedmiot. Aby nie podkradać ników, istnieje Rezerwacja Ników. Dzięki rezerwacji, nikt nie będzie grał na naszym koncie i nie zabierał AP.

Dołączona grafika


VIP (ang. Very Important Person – bardzo ważna osoba), czyli ma pewne udogodnienia. W tym Zombie Modzie VIP dostaje naprawdę dużo, m. in. Specjalny Sklep VIP-a, w którym są takie itemy, których nie ma w sklepie zwykłych ludzi. Ten specjalny sklep VIP-a został dodany do głównego menu moda pod klawiszem "M". Posiada również napis VIP w tabeli, oraz inne udogodnienia wymienione poniżej:

Co posiada VIP?

- specjalny sklep
- 1 skok w powietrzu
- 1AP = 400 DMG
- zadaje 125% DMG
- więcej AP, za zabicie/infekcje
- nieskończoną amunicje
- oraz wiele innych rzeczy!!!


Dołączona grafika


Klasy ludzi uprzyjemniają grę. Także nieco ułatwiają ludziom pokonanie plagi. Dzięki klasom ludzi możemy wybrać styl gry. Każda klasa przydaje się do innych zastosowań. Jedna klasa potrafi wysoko skakać, co pozwala jej na przeskoczenie z jednej kampy na drugą. Inna klasa ma dużo podstawowych granatów (zapalające, zamrażające, flary), dzięki czemu może rozświetlić spory obszar. Modele klas ludzi są znanymi postaciami z gier i filmów (Jigsaw z filmu "Piła", Max Payne). Menu wybierania klas pojawia się 5 sekund po rozpoczęciu trybu gry. Klasy ludzi przedstawiają się następująco:


Vendetta


- 200 HP
- 200 KEVLAR


Jill Valentine


- 50% grawitacji (400)
- dostaje Desert Eagle z 100 nabojami w magazynku zamiast 7


Max Payne


- Automatyczna snajperka G3SG1
- Usp
- Glock
- 125% grawitacji (1000)

Jigsaw

- 7 granatów zapalających
- 7 granatów zamrażających
- 7 flar

Dołączona grafika



Dobre klasy zombi to podstawa każdego Zombie Moda. Zbalansowane klasy zombi wymagają dużo pracy i wysiłku. Zadbaliśmy o to jak najlepiej. Dodatkowo każdy model klasy, ma odpowiadający mu model rąk, co jest bardzo rzadko spotykane. Modele klas zombi i ich atrybuty przedstawiają się następującą:

Dołączona grafika



NAZWA: Classic Zombie
HEALTH = 3500
SPEED = 310
GRAVITY = 0.75
KNOCKBACK = 1.00
SKILL: -brak-

NAZWA: Climber Zombie
HEALTH = 2300
SPEED = 310
GRAVITY = 0.75
KNOCKBACK = 1.00
SKILL: Potrafi się wspinać

NAZWA: Big Zombie
HEALTH = 6000
SPEED = 195
GRAVITY = 1.14
KNOCKBACK = 0.40
SKILL: Gdy ma zombiaka na celowniku i jak trzyma [E] to ulecza mu 10 HP na 1 sek.

NAZWA: Hunter Zombie
HEALTH = 3200
SPEED = 350
GRAVITY = 0.94
KNOCKBACK = 1.25
SKILL: klawiszem F1 nagle dostaje szybkiego sprintu na 5 sekund.
Może tego używać co 25 sekund.

NAZWA: Ghost Zombie
HEALTH = 2800
SPEED = 265
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.04
SKILL: klawiszem F1 staje się niewidzialny na 5 sekund. Może tego używać co 45 sekund.
Dodatkowo jego widzialność maleje, wraz ze wzrostem odległości od człowieka.
Gdy kogoś zarazi jego niewidzialność wzrasta o 1 sekundę.

NAZWA: Headcrab Zombie
HEALTH = 1000
SPEED = 325
GRAVITY = 0.80
KNOCKBACK = 1.85
SKILL: Jako jedyna klasa ma longjump, dodatkowo jest mały, dzięki temu ciężko go trafić.

NAZWA: Necro Zombie
HEALTH = 4500
SPEED = 255
GRAVITY = 0.40
KNOCKBACK = 0.80
SKILL: Potrafi raz na rundę wskrzeszyć wszystkich nieżywych zombiaków klawiszem F1.

NAZWA: Jockey Zombie
HEALTH = 1500
SPEED = 290
GRAVITY = 0.69
KNOCKBACK = 1.39
SKILL: Jest odporny na kule z karabinów. Dostaje obrażenia tylko z pistoletów.

NAZWA: Deimos Zombie
HEALTH = 3600
SPEED = 230
GRAVITY = 1.10
KNOCKBACK = 0.69
SKILL: Gdy ma na celowniku człowieka i wciśnie [G], wyrzuci mi broń, którą aktualnie trzyma w ręce.
Może tego używać co 15 sekund.

NAZWA: Smoker Zombie
HEALTH = 4000
SPEED = 215
GRAVITY = 1.04
KNOCKBACK = 0.94
SKILL: Gdy ma na celowniku człowieka i wciśnie zbindowany klawisz,
to przyciąga go z szybką prędkością do siebie. Może tego używać co 15 sekund.
Dodatkowo gdy człowiek w niego strzeli, pojawia się dym zadając obrażenia człowiekowi.

NAZWA: Paralizer Zombie
HEALTH = 1900
SPEED = 275
GRAVITY = 0.85
KNOCKBACK = 1.14
SKILL: Ma 18% szans, że sparaliżuje człowieka, czyli nie będzie mógł strzelać na 5 sekund.





Dołączona grafika



Dodatkowe itemy bardzo pomagają ludziom i zombiakom w walce przeciwko sobie. Koszt itemu musi być proporcjonalny do siły itemu, w przeciwnym wypadku ten item będzie nadmiernie kupowany lub w ogóle. Sklep zombiaków i ludzi, oraz VIP-a przedstawiają się następująco:

Sklep ludzi:

1. Gauss (100 AP) - potężna broń która zabija jednym strzałem
2. Trzęsienie ziemi (90 AP) - po zakupie wywołuje potężne trzęsienie ziemi, które zabiera średnio 2500 HP dla każdego zombiaka.
3. Karabin Plazmowy NASA (80 AP) - strzela laserem, który zadaje 240 DMG jednym strzałem. Strzał w głowę zadaje 3 razy więcej obrażeń.
4. Złote AK 47 (70 AP) - posiada zoom + 250% obrażeń zwykłego AK 47
5. Wybuchający XM1014 (60 AP) - shotgun który strzela wybuchowymi pociskami. Odrzuca zombi na bardzo dużą odległość.
6. Crysis Nano-Suit (55 AP) - ubranie, które posiada 3 mody: Niewidzialność, Szybkość, Nieśmiertelność. Suit jest zasilany paczkami energii. Mod włącza się klawiszem F1, a mody zmienia się klawiszem [E]
7. Kill Bomb (50 AP) - w promieniu rażenia zabija zombiaków
8. Magiczne pociski (40 AP) - gdy je uaktywnisz klawiszem [E], to nawet jak będziesz strzelał po nogach zombi, to ono będzie dostawać obrażenia w głowę.
Magiczne pociski trwają 10 sekund.
9. Antidote Laser (35 AP) - dostajesz 3 lasery dezynfekujące. Gdy nacelujesz na zombiaka i wciśniesz [E] uleczysz go
10. Bazooka (30 AP) - ma 3 mody strzelania: Normalny, Samonaprowadzający, Manualne sterowanie pociskiem
11. T-Virus (20 AP) - chcesz stanąć po stronie zombi? Kup T-virus.
12. No recoil (15 AP) - brak rozrzutu przez jedną rundę.
13. Paczka granatów (10 AP) - dostajesz 1 napalm, 2 frosty i 1 flare
14. Laser Mina (5 AP) - dostajesz laser minę, którą możesz postawić na ścianie, lub na jakimś innym obiekcie. Gdy zombi wejdzie w promień lasera, zadaje on obrażenia.



Sklep zombi:


1. Antidotum na T-virus (30 AP) - stajesz się człowiekiem.
2. Bomba infekująca (45 AP) - w promieniu rażenia zamienia ludzi w zombi.
3. Szalone Zombi (35 AP) - stajesz się nieśmiertelny na 4.5 sekundy.
4. Robaki infekujące (50 AP) - dostajesz 3 robaki, gdy je wypuścisz podążają za człowiekiem i zarażają go lub zadają obrażenia.
5. Diabelska regeneracja (25 AP) - odnawia Ci się 25 HP co 1,5 sekundy.
6. Knife Blink (20 AP) - po nacelowaniu na człowieka i wciśnięciu przycisku ataku, przybliżysz się natychmiast do niego
7. Zamrażający virus (17 AP) - granat zamrażający który trwa dłużej od granatu ludzi.
8. Beczka strachu (15 AP) - wywołuje halucynacje, trzęsie ekranem przez 15 sekund.
9. Wybuchająca głowa (10 AP) - w promieniu rażenia odrzuca ludzi, każdy zombiak dostaje go za darmo
10. 1000 HP (5 AP) - <------------
11. Tarcza Anty-Gaussowa (12 AP) - czyni cię odpornym na broń Gauss



Sklep VIP-a:

1. Karabin Plazmowy MESA (90 AP) - ulepszona wersja Karabiny Plazmowego NASA
2. Kup Nemsis (80 AP) - stajesz się Nemesisem
3. Kup Survivora (70 AP) - stajesz się Survivorem
4. Zaawansowany Railgun (65 AP) - gdy strzelisz w zombiaka, staje się on człowiekiem
5. Złoty Deagle (55 AP) - zadaje 400% obrażeń
6. Anty-infekcyjny pancerz (10 AP) - dostajesz 100 kevlaru, który chroni Cię przed infekcją
7. Aura (5 AP) - pomaga Ci odnaleźć zombi w ciemnościach, rozświetla drogę









Dołączona grafika



Tryb gry Alien Boss to całkiem coś nowego. Dodaje potężnego bossa (sterowany przez plugin, nie zajmuje slota), który przybywa z innej galaktyki aby zawładnąć Światem. Ludzie nie mogą do tego dopuścić. Tryb Alien Bossa pojawia się na ostatniej mapie - zp_boss_city. Automatycznie pojawia się po 15 sekund. Towarzyszy temu odliczanka. W tym modzie jest o wiele jaśniej niż na pozostałych mapach i trybach gry. Boss ten posiada pasek nad głową informujący ile ma aktualnie HP. Do tego jest odtwarzana muzyka w tle, pasująca do tego moda (szybka, czuć zgrozę). Alien Boss posiada skilla, gdy uderzy w ziemię swoją wielką łapą, odrzuca ludzi na dużą odległość i zadaje obrażenia. Dodatkowo ma 25% szans, że zabije człowieka jednym uderzeniem. Na Alien Bossa nie działają żadne itemy. Boss jest bardzo szybki, jest mała szansa, że uchronisz się przed jego atakiem. Po zabiciu Alien Bossa lub gdy boss zabije wszystkich ludzi, automatycznie zostaje zmieniona mapa i rozgrywka toczy się przez 29 mapy, aż w końcu na 30 mapie znów pojawi się Alien Boss.
Tryb Alien Bossa zamyka jakby etap walki z zombiakami. Po walce na 29 mapach i pokonaniu zombiaków, nadchodzi ostateczna walka która zamyka etap Zombie Moda, lecz zaczyna się on od początku, gdy Alien Boss zostanie pokonany lub gdy to ludzie zostaną pokonani.




Dołączona grafika



Dostajesz gotowy mappack, czyli zbiór map w stylu Zombie Moda. Znajdują się tutaj takie klasyki jak: zm_ice_attack , zm_snowbase3 , zm_toxic_house2, a także takie nowości jak: zp_town_cso , zp_boss_city , zm_meat_industry_b2 oraz zm_the_nightmare. Szczególnie mapa zm_biolab jest ciekawa, ponieważ nie zawiera żadnych kamp. Ludzie muszą ze sobą współpracować, aby przetrwać. Ogólnie znajduje się tu okrągłe 30 map.








**************************************************************



Mamy nadzieję, że zrozumiale i w pełni przekazaliśmy Wam informacje o naszym modzie Zombie Plague Anhililation. Postarliśmy się o jak najlepsze wykonanie tego moda. Dodatkowo oferujemy paczkę modeli do pluginu "Paczki Wojskowe". Gdy będzie czas Bożego Narodzenia i przyjdzie czas na prezenty, zamiast podstawowego modelu "Paczki Wojskowe", będzie to model w postaci prezentu, posiadamy także model na święto Halloween. Dodatkowo istnieje możliwość przetestowania moda na serwerze w celu sprawdzenia dokładnie Zombie Plague Anhililation. Gdyby państwo zdecydowali się na kupno tego moda, to prosimy pisać na podany niżej kontakt. Nie odpisuje na wiadomości PW.


GG: 12693950



ZPA TEAM Copyright 2012

Dariusz Pawłowski
Adrian Pawłowski
Jarek Tyczyński